20121101

Praktikal

Assalamualaikum! ;)


Peperiksaan dah pun habis. Aku memang tak nak ingat langsung sebab semua kertas susah gila! :O Setiap kali keluar dari dewan peperiksaan mesti muka aku ketat. Haih, redha jelah. Sekarang tinggal berdoa pada Tuhan je so that semua paper lepas dan tak jatuh dari 3.00. 

Harini minggu pertama praktikal. Ada kesilapan sikit kat entri lama aku, sebenarnya praktikal di Pejabat Kementerian Pelancongan Malaysia Negeri Perak. Not Tourism Malaysia eh, silap-silap. Sorry. Alhamdulillah semuanya okay. Banyak jugak benda baru yang aku belajar. Aku belajar fotostat dan binding! Hohoho, excited gila masa nak belajar tu. Yelah, first timer-kan. Wish me luck, hopefully sem 6 ni dapatlah dekan lagi. Nak kena buat praktikal elok-elok ni ;) 

Bai, salam. Take care u olls!

No comments: