20121226

Stress




Aku yakin semua orang ada cara sendiri untuk overcome stress. And so do I. Kalau aku stress aku suka untuk cuci bilik air. Baguskan? Menantu pilihan nih. Hewhewhew. Aku perasanlahkan setiap kali aku stress aku akan capai berus dalam bilik air dan cuci the whole bathroom. Lantai, sinki dan dinding akan berkilat dengan bantuan Mr. Muscle. Lepas dah berpeluh-peluh dan panas bagai direbus tu aku pun akan terus mandi.

Fresh!

That’s the only word yang boleh aku fikirkan. Stress hilang, bilik air bersih dan yang paling penting ketiak aku wangi! Hohoho. *gelak orang gila* Tapi tak semestinya everytime aku cuci bilik air aku stress kadang-kadang dah memang bilik air tu memerlukan bantuan Mr. Muscle jadi aku cuma merealisasikan impian bilik air tersebut. So, itu maybe salah satu cara aku melepaskan stress yang aku rasa macam wajar nak share dengan uolls. Hewhewhew. So, that's it guys. Till next time

Assalamualaikum ;)

No comments: