20130323

All Star Celebrities Gala Night Dinner

Assalamualaikum ;)

Hai semua, well seperti yang anda-anda semua tahu aku sudah pun tamat diploma dan most of my friends yang tinggal jauh dan bukan berasal dari Ipoh akan balik ke kampung halaman atau rumah masing-masing. Termasuklah aku. Aku akan pulang ke Nilai, Negeri Sembilan.

Sebelum semua orang balik course mates aku yang sangat caring dan prihatin throw a dinner for us, I mean for our course-lah, dari sem 1 sampai sem 6 join. I am so touched. Thank you. Alhamdulillah. Temanya adalah All Star Celebrities which I don't really get in the first place but then I asked the organizer, dia cakap you wear like a celebrity of your choice. Wow, that's hard enough, I don't event know what to wear kot. :O

So, I was being me, very casual, rules breaker(which I know I shouldn't be) I wore a short dress with black skinny boot cut jeans and 5 inch wedges. Bayangkan betapa larinya tema aku kan. In case, kalau diorang tanya, Aini, kau tiru stail siapa ni? Artis yang mana? Aku just cakap Juliana Evans versi bertudung, pakai seluar skinny boot cut(sebab Juliana selalunya pakai skinny so aku lari sikit) dan pakai spek! :D Heeeee

The dinner went well. We had soo much fun, the entertainer was hilarious which was my very own amazing classmates. Dan semestinya part paling sedih time dinner tu dah nak habis. Semua orang minta maaf antara satu sama lain, mengenang kenangan lama dari sem 1 sampailah sem akhir. Tipu kalau aku cakap aku tak menangis. Aku ingat aku tak nangis malam tu but I am not strong enough, I cried a lot. I will surely going to miss my friends. Yelah, 3 tahun satu kelas sama, bayanglah, baik buruk semua tahu. 

 Aku bersyukur aku dikurniakan peluang berkenalan dengan diorang semua. I am very happy to have them in my life. Thank you guys, I love you all. May Allah bless you. 

No comments: